Hakan Altun: Albüm Yapsın Yanındayım!
Güncelleme : 15.06.2023
Hakan Altun, Taksim’de bir mekanda sahneye çıktı. Beyaz Show'un Avrupa Turnesi'nde Serenay Sarıkaya'nın kendi şarkısı, 'Telefonun Başında' şarkısını söylemesine Altun, "Bayıldım. Kesinlikle albüm çıkarmalı sonuna kadar yanındayım" dedi.
Beyaz Show'un Avrupa Turnesi'nde Serenay Sarıkaya'nın kendi şarkısı, 'Telefonun Başında' şarkısını söylemesine Altun, "Bayıldım. Kesinlikle albüm çıkarmalı sonuna kadar yanındayım" dedi.
O sesi ve benim şarkımı bu şekilde güzel söylemesi üzerine ayakta alkışladım. 'Telefonnun Başında' şarkımı kimseye vermiyorum ve söyletmiyorum. O şarkı benim için çok özel ama Serenay bir başka okudu ve taktirimi kazandı. O isterse veririm albüm yapsın yanındayım" dedi.
Etiketler:
0
-
DERYA ULUĞ VE ASİL GÖK'TEN MÜJDELİ HABER! -
YONCA LODİ YENİ ŞARKISINI VE GELECEK PROJELERİNİ SERHAT TEKİN’E ANLATTI! -
Türkiye’nin En Çok Dinlenen Pop Müzik Radyosu Kral Pop Radyo, Artık Türkiye’nin 2 Numarası! -
CENGİZ KURTOĞLU KONSER YOLUNDA KAZA GEÇİRDİ! -
"FİYAKALI" ALBÜMÜNÜN İLK TEKLİSİNİ YAYINLANDI: “GEÇMİŞ GEÇMİŞTE” -
ERCAN GÖLER'DEN YENİ SİNGLE: "SÜRGÜN" -
ALBÜMÜN MÜJDECİSİ; "BANA BİR GÜLÜMSEME ISMARLA" -
HAKAN PEKER'DEN YENİ SİNGLE! -
ECE SEÇKİN: “SAHNEDE DİŞİMİ KIRDIM”

